Jaarverslag 2018Nu beschikbaar

Het jaarverslag 2018 en het jaaroverzicht zijn nu beschikbaar. Download de pdf's om de documenten te bekijken. https://www.israelactie.nl/over-ons/jaaroverzichten-en-jaarverslagen

Een samenvatting

Het afgelopen jaar laat zich het beste omschrijven als een jaar met hoogtepunten. De Staat Israël vierde haar 70ste verjaardag en dat was een geweldige happening. Ook de CIA in Nederland heeft dat gevierd met een groots feest met meer dan 700 gasten. Namens u konden wij in 2018 een recordbedrag overmaken aan onze partner in Israël, Keren Hayesod die deze bedragen op haar beurt weer (voor de volle 100%) doorgaf aan de door u gesteunde projecten.

In 2018 hebben de Campaign Committee (cc) , de Women’s Division (WD), en de Business Club (BC) verschillende activiteiten georganiseerd. Met deze activiteiten betrekken wij diverse doelgroepen om de band met onze organisatie te versterken en onze projecten te steunen.

2018 was, na 6 jaar het laatste jaar van Freddy Hollander als voorzitter van de Stichting Collectieve Israël Actie. Rob Voet heeft het stokje van hem overgenomen.